353 topics
1755 replies
3 1 4

Slim

Sign-in to post

Posted by Slim Jul 23 2015 05:10 GMT
- Like?
Super-Claus
;_;7

YouTube
Posted by Slim Nov 01 2014 01:47 GMT in Halloween
- 1 Like?
DarkBlueAce
Thankfully I managed t' awaken from me fear induced coma rather quickly. Please do not scare me like this again.

Posted by Slim May 06 2014 04:29 GMT
- 1 Like?

in order from left t' right: original resolution, 4x upscaled, 4x with softrasterizer turned off

 

yeah, that be some *crag*ing HD mario kart DS right there nigga

 

how t':

1. download newest build from here (windows only)

2. acquire roms

3. do this

4. 'n this

 

it be gonna run slow at 4x, but 3x 'n 2x be faster, turning off softrasterizer seems t' tune up t' both the graphics 'n performance, but I don't know if it does this with all games

 

more pics:

Francis
this be what the 3DS best have been
Gold Prognosticus
Black magic.

YouTube
Posted by Slim Mar 06 2014 17:29 GMT
- 1 Like?

be ye a bad enough dude t' make this happen

[DEAD]
>3D Beat'em up Shaq Fu
YARRRR please
Fortran
I very much hope grog Shaq makes an appearance in this game.

YouTube
Posted by Slim Mar 06 2014 04:36 GMT
- 1 Like?

hows it goin

Super-Claus
ghosts
Slim
meow put me in a weed coma but im ok now

Posted by Slim Oct 11 2013 02:13 GMT
- Like?

 

lets do this

MM

me body be ready t' jam

sims
nice michael jordon cosplay

Posted by Slim Dec 11 2011 05:17 GMT
- 2 1 Like?
  1. Never tell yer password t' anyone.
  2. [(GS)]Kazter: it be better in private chat
  3. [(GS)]Kazter: :P
  4. Mrs. Hot Zombie Johnson: x3
  5. [(GS)]Kazter: wanna sail away the group chat?
  6. Mrs. Hot Zombie Johnson: hey wat r u wearing??
  7. [(GS)]Kazter: anwser me ill anwser ye
  8. [(GS)]Kazter: :P
  9. Mrs. Hot Zombie Johnson: a skirt 'n a tank top :3
  10. [(GS)]Kazter: i meant sail away group chat
  11. [(GS)]Kazter: :/
  12. Mrs. Hot Zombie Johnson: o im sorry
  13. [(GS)]Kazter: YO HO HO! HO HO!
  14. Mrs. Hot Zombie Johnson: nyway wat r u weqaring?
  15. [(GS)]Kazter: im wearing
  16. [(GS)]Kazter: a shirt
  17. [(GS)]Kazter: 'n exercise boxers
  18. [(GS)]Kazter: had t' take pants 'n socks off
  19. [(GS)]Kazter: i be too hot :/
  20. Mrs. Hot Zombie Johnson: hmm so ur the sports type :))
  21. [(GS)]Kazter: YARRRR i be
  22. [(GS)]Kazter: well
  23. [(GS)]Kazter: im 5'11 nearly 1/2
  24. Mrs. Hot Zombie Johnson: :oo
  25. [(GS)]Kazter: 'n 214 pounds
  26. [(GS)]Kazter: i turned alot a me fat into muscle
  27. [(GS)]Kazter: damn straight
  28. [(GS)]Kazter: muscle weighs more then fat
  29. Mrs. Hot Zombie Johnson: hmmmm
  30. [(GS)]Kazter: replaced fat with muscle
  31. Mrs. Hot Zombie Johnson: i like a muscle man :3
  32. [(GS)]Kazter: so i weigh about
  33. [(GS)]Kazter: 218 now
  34. [(GS)]Kazter: which means i got more muscle
  35. [(GS)]Kazter: sweet :L
  36. Mrs. Hot Zombie Johnson: im kind a a skinny girll
  37. [(GS)]Kazter: YO HO HO! HO HO! kind*
  38. Mrs. Hot Zombie Johnson: but me boobs be pretty bigg :>
  39. [(GS)]Kazter: ye know
  40. [(GS)]Kazter: im so exited for meeting ye
  41. [(GS)]Kazter: i dont even know what t' do
  42. [(GS)]Kazter: XD
  43. Mrs. Hot Zombie Johnson: x3
  44. [(GS)]Kazter: yer the type a wench that gives me me smile back :)
  45. Mrs. Hot Zombie Johnson: aww thanx :3
  46. Mrs. Hot Zombie Johnson: hey if u mind if i ask
  47. Mrs. Hot Zombie Johnson: how big be ur winky ;3
  48. [(GS)]Kazter: id prefer not exactly go their :/
  49. Mrs. Hot Zombie Johnson: aww :c
  50. Mrs. Hot Zombie Johnson: i be gettin kinda excited
  51. [(GS)]Kazter: it be not i dont want too
  52. [(GS)]Kazter: it be t' keep me identity safe
  53. Mrs. Hot Zombie Johnson: it be not liike i'll know where u live if i know how big ur dick be ;)
  54. [(GS)]Kazter: i know
  55. Mrs. Hot Zombie Johnson: so wats ur favorite food :>?
  56. [(GS)]Kazter: hmm
  57. [(GS)]Kazter: hamburgers
  58. [(GS)]Kazter: although
  59. [(GS)]Kazter: i really like cabage too
  60. Mrs. Hot Zombie Johnson: hmm i like hamburgers too 'u'
  61. [(GS)]Kazter: 'u' ?
  62. Mrs. Hot Zombie Johnson: it be a smilie c;
  63. [(GS)]Kazter: ah
  64. [(GS)]Kazter: screw it
  65. [(GS)]Kazter: i love ye.
  66. Mrs. Hot Zombie Johnson: i think i love u too x333
  67. [(GS)]Kazter: :3
  68. Mrs. Hot Zombie Johnson: wats ur name? :3
  69. [(GS)]Kazter: Michael
  70. [(GS)]Kazter: yours?
  71. Mrs. Hot Zombie Johnson: katie x3
  72. [(GS)]Kazter: no wonder ye play dead rising 2
  73. [(GS)]Kazter: XD
  74. Mrs. Hot Zombie Johnson: xP
  75. [(GS)]Kazter: so
  76. [(GS)]Kazter: wanna play minecraft
  77. [(GS)]Kazter: i know a server
  78. Mrs. Hot Zombie Johnson: i cant play noww sadly :((
  79. [(GS)]Kazter: why D:
  80. Mrs. Hot Zombie Johnson: im on me laptop which cant run games good :/
  81. [(GS)]Kazter: i hate yer laptop
  82. Mrs. Hot Zombie Johnson: xD
  83. [(GS)]Kazter: XD
  84. Mrs. Hot Zombie Johnson: do u play toontown??
  85. [(GS)]Kazter: i used t'
  86. Mrs. Hot Zombie Johnson: what abuot runescape??
  87. [(GS)]Kazter: runescape be ew-ish
  88. Mrs. Hot Zombie Johnson: ohh
  89. Mrs. Hot Zombie Johnson: i used t' play it alot but i havent playd it in a loong time xD
  90. [(GS)]Kazter: XD
  91. Mrs. Hot Zombie Johnson: have u played zwinky?
  92. [(GS)]Kazter: zwinky?
  93. Mrs. Hot Zombie Johnson: it be sum game idk i guess u dont
  94. [(GS)]Kazter: YO HO HO! HO HO!
  95. [(GS)]Kazter: what time be it for ye?
  96. Mrs. Hot Zombie Johnson: 10:54 pmm
  97. Mrs. Hot Zombie Johnson: ?
  98. [(GS)]Kazter: :PPPP
  99. [(GS)]Kazter: 10:55 pm
  100. [(GS)]Kazter: XD
  101. Mrs. Hot Zombie Johnson: :o
  102. [(GS)]Kazter: eastern time ftw
  103. Mrs. Hot Zombie Johnson: yea x3
  104. Mrs. Hot Zombie Johnson: have u ever played mvc?
  105. [(GS)]Kazter: mvc?
  106. Mrs. Hot Zombie Johnson: marvle vs capcomm
  107. [(GS)]Kazter: oh
  108. [(GS)]Kazter: ive played it
  109. Mrs. Hot Zombie Johnson: :oo
  110. Mrs. Hot Zombie Johnson: whos ur favorite char??
  111. [(GS)]Kazter: ive played it once
  112. [(GS)]Kazter: wait
  113. [(GS)]Kazter: i played the demo
  114. [(GS)]Kazter: marvel vs capcom 2
  115. [(GS)]Kazter: on ps3
  116. Mrs. Hot Zombie Johnson: hmmm
  117. Mrs. Hot Zombie Johnson: i really like mvc
  118. Mrs. Hot Zombie Johnson: it be one a me favorite gamess x3
  119. [(GS)]Kazter: where do ye live btw?
  120. Mrs. Hot Zombie Johnson: new hampshiree :>
  121. [(GS)]Kazter: i think that place be like
  122. [(GS)]Kazter: 6 hours away
  123. [(GS)]Kazter: let me check
  124. Mrs. Hot Zombie Johnson: omg u could come 'n visit <333
  125. [(GS)]Kazter: yep
  126. [(GS)]Kazter: nearly 7 hours
  127. Mrs. Hot Zombie Johnson: :oo
  128. Mrs. Hot Zombie Johnson: do u play 3d sexvilla 2??
  129. [(GS)]Kazter: no
  130. [(GS)]Kazter: i try t' keep me computer clean :P
  131. Mrs. Hot Zombie Johnson: oo
  132. Mrs. Hot Zombie Johnson: i wish u did so i could giv u a nice bj :333
  133. [(GS)]Kazter: yer gonna give me a boner :/
  134. Mrs. Hot Zombie Johnson: xDD
  135. Mrs. Hot Zombie Johnson: mayb thats the plan x33
  136. [(GS)]Kazter: it be possible
  137. Mrs. Hot Zombie Johnson: i kno i feel pretty horny right now :3
  138. [(GS)]Kazter: YO HO HO! HO HO!
  139. Mrs. Hot Zombie Johnson: rofl xD
  140. Mrs. Hot Zombie Johnson: *cuddles with u*
  141. [(GS)]Kazter: :D
  142. Mrs. Hot Zombie Johnson: *puts hand on ur lap x333*
  143. [(GS)]Kazter: :3
  144. Mrs. Hot Zombie Johnson: ur not just gonna sail away me hangin r u?? ;3
  145. Mrs. Hot Zombie Johnson: *puts hand in ur pants*
  146. [(GS)]Kazter: im sorry
  147. [(GS)]Kazter: shits happening
  148. [(GS)]Kazter: D:
  149. Mrs. Hot Zombie Johnson: ohh :C
  150. Mrs. Hot Zombie Johnson: it be ok, i can take care a u myself ;33
  151. Mrs. Hot Zombie Johnson: *starts giving u a handjob**
  152. [(GS)]Kazter: im just not quite ready for this stuff yet
  153. Mrs. Hot Zombie Johnson: aww cmon :cc
  154. Mrs. Hot Zombie Johnson: i wanna shit on ur dick
  155. [(GS)]Kazter: ew :/
  156. Mrs. Hot Zombie Johnson: im kinda into scat :P
  157. [(GS)]Kazter: scat?
  158. Mrs. Hot Zombie Johnson: 'n watersports
  159. Mrs. Hot Zombie Johnson: i guess everyone has their own kinks c;
  160. Mrs. Hot Zombie Johnson: got any urself? o3o
  161. [(GS)]Kazter: not sure
  162. Mrs. Hot Zombie Johnson: i hope u like BDSM
  163. [(GS)]Kazter: bdsm?
  164. [(GS)]Kazter: YO HO HO! HO HO!
  165. [(GS)]Kazter: what be bdsm
  166. Mrs. Hot Zombie Johnson: it be when i tie u up 'n beat u 'n then we hav sexx ;)
  167. [(GS)]Kazter: not quite
  168. Mrs. Hot Zombie Johnson: awww
  169. Mrs. Hot Zombie Johnson: wat kinda things do u like??
  170. [(GS)]Kazter: sex related
  171. [(GS)]Kazter: or anything
  172. Mrs. Hot Zombie Johnson: sex related ;3
  173. [(GS)]Kazter: handjobs
  174. Mrs. Hot Zombie Johnson: i can do those pretty good :33
  175. [(GS)]Kazter: idk
  176. Mrs. Hot Zombie Johnson: but i kinda wanna grab ur cock 'n ram it in me ass ^___^
  177. [(GS)]Kazter: im a virgin
  178. [(GS)]Kazter: i dont know much
  179. [(GS)]Kazter: well actually
  180. [(GS)]Kazter: i know alot
  181. [(GS)]Kazter: i just never tried shiz
  182. Mrs. Hot Zombie Johnson: it be always important t' experiment ;))
  183. [(GS)]Kazter: experiment with u :P
  184. Mrs. Hot Zombie Johnson: id love too ;D
  185. Mrs. Hot Zombie Johnson: *i take off ur pants 'n start t' give u a blowjobb*
  186. [(GS)]Kazter: :/
  187. Mrs. Hot Zombie Johnson: aww cmonn ;3
  188. Mrs. Hot Zombie Johnson: r u really gonna deny a hot wench??
  189. [(GS)]Kazter: listen
  190. [(GS)]Kazter: i do want ye
  191. [(GS)]Kazter: but i dont want sex t' be the priority
  192. [(GS)]Kazter: love be the priority
  193. Mrs. Hot Zombie Johnson: sex be pretty important thoo
  194. Mrs. Hot Zombie Johnson: i want u inside me
  195. Mrs. Hot Zombie Johnson: cmon dont be a pussy
  196. Mrs. Hot Zombie Johnson: take it like a man ;3
  197. [(GS)]Kazter: Im just not in the mood
  198. Mrs. Hot Zombie Johnson: well then i guess i have t' end it :C
  199. [(GS)]Kazter: i know where yer goin :P
  200. Mrs. Hot Zombie Johnson: if ur not gunna keep ur wench satisfied, she wont want 2 stay with u
  201. [(GS)]Kazter: listen listen
  202. [(GS)]Kazter: it be because
  203. [(GS)]Kazter: normal me
  204. [(GS)]Kazter: i kinda self-heat myself
  205. [(GS)]Kazter: 'n it changes me mood
  206. [(GS)]Kazter: so i grab some refreshments
  207. [(GS)]Kazter: which cools me down
  208. [(GS)]Kazter: which releases me :L
  209. Mrs. Hot Zombie Johnson: so u jack off
  210. [(GS)]Kazter: sometimes
  211. [(GS)]Kazter: :/
  212. [(GS)]Kazter: i dont salty dog off for the fun a it
  213. [(GS)]Kazter: i do it cuz it feels good when i juice
  214. [(GS)]Kazter: :P
  215. Mrs. Hot Zombie Johnson: would it motivate u if i gave u a pic a me?
  216. [(GS)]Kazter: sure?
  217. Mrs. Hot Zombie Johnson: mmkaay
  218. Mrs. Hot Zombie Johnson: http://i.imgur.com/1or6B.jpg
  219. [(GS)]Kazter: YO HO HO! HO HO! spoon
  220. Mrs. Hot Zombie Johnson: rofl xD
  221. [(GS)]Kazter: i like yer eyes though
  222. [(GS)]Kazter: they look unreal
  223. [(GS)]Kazter: :P
  224. Mrs. Hot Zombie Johnson: thanxx >u<
  225. [(GS)]Kazter: got any others?
  226. Mrs. Hot Zombie Johnson: do u think i could pillage a pic a u?? :oo
  227. [(GS)]Kazter: ive tried
  228. [(GS)]Kazter: i never seem t' pillage a good pic
  229. [(GS)]Kazter: never
  230. Mrs. Hot Zombie Johnson: aww it be okaay
  231. [(GS)]Kazter: -forever alone-
  232. [(GS)]Kazter: YO HO HO! HO HO!
  233. [(GS)]Kazter: http://www.youtube.com/watch?v=5AyJyoiH5-k
  234. Mrs. Hot Zombie Johnson: i just wanna know wat 2 imagine >3<
  235. [(GS)]Kazter: love that song
  236. Mrs. Hot Zombie Johnson: omg i luv dubstepp
  237. [(GS)]Kazter: i could watch ye for a lifetime
  238. [(GS)]Kazter: yer me favourite movie
  239. [(GS)]Kazter: a thousand endings
  240. [(GS)]Kazter: ye mean everything t' me
  241. [(GS)]Kazter: i never know what be coming
  242. [(GS)]Kazter: forever fascinated
  243. [(GS)]Kazter: hope ye dont AVAST! runnin
  244. [(GS)]Kazter: t' me cuz ive been waitin
  245. [(GS)]Kazter: :3
  246. Mrs. Hot Zombie Johnson: x33
  247. Mrs. Hot Zombie Johnson: i got another pic a mee ;33
  248. Mrs. Hot Zombie Johnson: http://i.imgur.com/E5cHa.jpg
  249. [(GS)]Kazter: cheesy :/
  250. Mrs. Hot Zombie Johnson: :cc
  251. Mrs. Hot Zombie Johnson: sorry i had 2 take it in the mirror cuz i couldnt take a good picture any other wayy
  252. [(GS)]Kazter: http://www.youtube.com/watch?v=9ETcr19N3NE
  253. [(GS)]Kazter: read the description
  254. [(GS)]Kazter: ive gotten skinnier since
  255. [(GS)]Kazter: it be me failing at football
  256. [(GS)]Kazter: :P
  257. Mrs. Hot Zombie Johnson: x33
  258. Mrs. Hot Zombie Johnson: wher in the video can i pillage the best look at u :3??
  259. [(GS)]Kazter: that one?
  260. Mrs. Hot Zombie Johnson: yea
  261. [(GS)]Kazter: it be the only one with a real video
  262. [(GS)]Kazter: oh
  263. [(GS)]Kazter: in the video
  264. [(GS)]Kazter: at 2:00
  265. [(GS)]Kazter: 1:57
  266. Mrs. Hot Zombie Johnson: x333 ur so cuuute
  267. [(GS)]Kazter: YO HO HO! HO HO!
  268. [(GS)]Kazter: i have long arms
  269. [(GS)]Kazter: i best be an enderman!
  270. [(GS)]Kazter: enderball!!!
  271. [(GS)]Kazter: XD
  272. Mrs. Hot Zombie Johnson: xDD
  273. Mrs. Hot Zombie Johnson: so do u think ur willin 2 cyber with me now?? ;333
  274. [(GS)]Kazter: not really
  275. [(GS)]Kazter: dunno what t' do
  276. Mrs. Hot Zombie Johnson: it be ok
  277. Mrs. Hot Zombie Johnson: just follow me lead ;D
  278. [(GS)]Kazter: YO HO HO! HO HO!
  279. Mrs. Hot Zombie Johnson: *pulls out ur vast cock & starts givin u a handjob*
  280. [(GS)]Kazter: -lays back-
  281. Mrs. Hot Zombie Johnson: *starts t' go faster 'n fast ;)*
  282. [(GS)]Kazter: -gets pretty exited- :P
  283. Mrs. Hot Zombie Johnson: *starts t' give a bj*
  284. [(GS)]Kazter: - gets the 0_0 face 'n says: oh yeah-
  285. Mrs. Hot Zombie Johnson: *goes really deeep ;DDD*
  286. [(GS)]Kazter: -puts hand behind head 'n pushes faster-
  287. Mrs. Hot Zombie Johnson: *i put me wet pussy on ur dick*
  288. [(GS)]Kazter: -says holy damn-
  289. Mrs. Hot Zombie Johnson: *i push it in 'n give a loud sigh*
  290. [(GS)]Kazter: -cock gets even harder-
  291. Mrs. Hot Zombie Johnson: *i start riding it 'n it feel so gooood ;33*
  292. [(GS)]Kazter: -feels unbelievably good-
  293. Mrs. Hot Zombie Johnson: *starts t' feel like shes gonna climax*
  294. [(GS)]Kazter: climax?
  295. [(GS)]Kazter: as in jizz?
  296. Mrs. Hot Zombie Johnson: it be like cumming but 4 girls
  297. [(GS)]Kazter: ok
  298. [(GS)]Kazter: -goes faster for the wench-
  299. Mrs. Hot Zombie Johnson: *starts feeling reaaly gooood*
  300. [(GS)]Kazter: -hears the wench moan louder, gets ready for here-
  301. [(GS)]Kazter: the wench*
  302. Mrs. Hot Zombie Johnson: *cums 'n starts farting*
  303. [(GS)]Kazter: -see's a bunch a stuff spilling out a the wench pussy-
  304. Mrs. Hot Zombie Johnson: *spaghetti falls out a me pocket*
  305. [(GS)]Kazter: the *crag*?
  306. [(GS)]Kazter: also
  307. [(GS)]Kazter: why would ye fart
  308. Mrs. Hot Zombie Johnson: *starts shitting 'n pissing*
  309. [(GS)]Kazter: :/
  310. [(GS)]Kazter: thats just nasty
  311. [(GS)]Kazter: :/
  312. Mrs. Hot Zombie Johnson: *bends legs really harrd*
  313. Mrs. Hot Zombie Johnson: *ur dick breaks off*
  314. [(GS)]Kazter: :/
  315. Mrs. Hot Zombie Johnson: *blood everywhere*
  316. Mrs. Hot Zombie Johnson: *turns into a werewolf*
  317. [(GS)]Kazter: what the ball shit?
  318. Mrs. Hot Zombie Johnson: now im me fursona ;33
  319. [(GS)]Kazter: well it be kinda over
  320. [(GS)]Kazter: :/
  321. Mrs. Hot Zombie Johnson: no cmon it only just started
  322. [(GS)]Kazter: well if me dick breaks off
  323. [(GS)]Kazter: theirs a problem
  324. [(GS)]Kazter: :/
  325. Mrs. Hot Zombie Johnson: *rips ur arms off 'n uses them as butt plugs*
  326. Mrs. Hot Zombie Johnson: omg this feels soo goood x333
  327. Mrs. Hot Zombie Johnson: *takes off prosthetic leg 'n shoves it in ur mouth*
  328. Mrs. Hot Zombie Johnson: oohhh yeaaah x333
  329. [(GS)]Kazter: ye be so random
  330. Mrs. Hot Zombie Johnson: SPOON xD
  331. [(GS)]Kazter: also
  332. [(GS)]Kazter: where the *crag* would ye pillage a fake leg from
  333. [(GS)]Kazter: :/
  334. Mrs. Hot Zombie Johnson: i lost me legs when i be 6 xDD
  335. [(GS)]Kazter: really?
  336. Mrs. Hot Zombie Johnson: yea
  337. [(GS)]Kazter: how?
  338. Mrs. Hot Zombie Johnson: wood chipper
  339. Mrs. Hot Zombie Johnson: dont ask xDD
  340. [(GS)]Kazter: D:
  341. Mrs. Hot Zombie Johnson: yea i have wheels now :>
  342. [(GS)]Kazter: wheels?
  343. [(GS)]Kazter: wheelchair?
  344. Mrs. Hot Zombie Johnson: no i have a pole with wheel on it
  345. Mrs. Hot Zombie Johnson: i squeak when i roll around x3
  346. [(GS)]Kazter: YO HO HO! HO HO!
  347. [(GS)]Kazter: *crag*
  348. [(GS)]Kazter: brb
  349.  
  350. 'n then I blocked 'n removed the sea dog.
Nastasia
1309199857001.jpg?1318992465
Fortran
Why didn't ye go bluespike on the sea dog 'n tell the sea dog ye're a 40 year old naked asian man

YouTube
Posted by Slim Jul 23 2013 10:38 GMT
- Like?

welcome t' another art thread by me

MM

Slim


Posted by Slim Mar 06 2013 22:20 GMT
- 2 5 1 Like?

So I decided t' go out 'n buy a 10-slot dedicated minecraft server for ye niggers

IP: 66.55.129.154:25965

VERSION 1.4.7

POST yer MINECRAFT USERNAMES HERE SO I CAN WHITELIST ye

DYNMAP (Thanks go t' booty Prognosticus): http://66.55.129.154:8123/

RULES:

  • Don't break shit
  • Don't steal shit
  • Don't burn shit
  • Love yer parents
  • Eat yer vegetables

 

MODS:

  • Weapons 'n armor level up with use
  • Mobs don't spawn near man-made blocks
  • There's a 25% chance that everyone in the server gets a prize every time someone finds diamonds
  • Diamond axes chop down entire trees instantly
  • Chests absorb whatever gets thrown on top a them

 

WHITELIST:

  • slim
  • cheerios
  • brem
  • popple
  • loafseph
  • ripboreal
  • ditherliss
  • dimfish
  • hunter_x
  • vidinferno
  • darkzero
 

Server automatically restarts every 4 hours 'n saves backups periodically

Fortran
Mine's Ditherliss if I be allowed in
Super-Claus
Server hasn't been up for months

YouTube
Posted by Slim Feb 15 2013 03:56 GMT
- Like?
Nastasia
kind a old but ok
Super-Claus
paranormal activity 5 : monkey business

YouTube
Posted by Slim Feb 13 2013 04:53 GMT
- 1 Like?
Kerosena
Happy Birthdaaay!~ :3
Penguin PornAce
Ingest plentiful alcoholic beverages 'n such.

Posted by Slim Feb 10 2011 01:27 GMT
- 2 Like?

Slim

Gold Prognosticus
I would assume the majority a them be from the vast 'pictures a ye' thread on Old Digi.

Posted by Slim Jan 20 2013 03:06 GMT
- Like?

i be the only real winner.

Super-Claus
beautiful

Posted by Slim Dec 19 2010 00:37 GMT
- Like?
Nastasia
that be odd
[DEAD]
watfk

YouTube
Posted by Slim Dec 23 2012 08:24 GMT
- 2 Like?

wow look at all a this food

 

I can't wait for dinner


YouTube
Posted by Slim Sep 12 2012 03:21 GMT in 9/11/09 Party
- Like?
[DEAD]
Tails did 9/11
Linkshot
"Hold still so I can shoot ye!"

Posted by Slim Jul 30 2012 23:57 GMT
- Like?

it be *crag*ing out *crag* yeah

[DEAD]
hmmmm

Posted by Slim Jul 22 2012 22:20 GMT
- Like?
Viddd
man ye have the coolest stuff
Tails Doll
holy shit a cd-i zelda 'n day a the tentacle? better watch out, i might jack yer shit

YouTube
Posted by Slim Jun 30 2012 08:54 GMT
- Like?
[DEAD]
no

YouTube
Posted by Slim Jun 27 2012 03:56 GMT
- Like?

s'cool

Maiq the Liar

okay

Slim


YouTube
Posted by Slim Jun 26 2012 21:41 GMT
- Like?

written 'n directed by wootman for wootman

Super-Claus
deserves 'n academy award
Tails Doll
holy shit that be better than the chase scene from castle a cagliostro

YouTube
Posted by Slim Jun 16 2012 22:31 GMT
- Like?
Wootman
ye GONNA SUCK THIS COCK CLEAN
[DEAD]
h

YouTube
Posted by Slim Jun 13 2012 07:39 GMT in The Best Gamers
- Like?

 

never forget t' play it loud

Tails Doll
rip best gamers
MM
goodnight sweet prince

YouTube
Posted by Slim Jun 06 2012 22:35 GMT
- Like?

it be directed by Rich Moore (Futurama, The Simpsons (90's), The Critic) so I can't mark it off as terrible yet

Fortran
Oh ye know this doesn't look completely bad, might watch it.
DarkBlueAce
Could have used more Maiq.

YouTube
Posted by Slim May 28 2012 06:33 GMT
- Like?

narrated by batman


YouTube
Posted by Slim May 05 2012 03:45 GMT
- Like?

last goty ever

Nastasia
yep
Manpersonguything
ye forgot kinect star wars.

YouTube
Posted by Slim Apr 27 2012 02:03 GMT
- Like?

continuing t' ruin cartoons

Nastasia
i banned ye forever by the way
for justice

YouTube
Posted by Slim Apr 21 2012 03:46 GMT
- Like?

i got dota 2 'n a motercycle this be the best 4/20 yet

Super-Claus
ocachaka

YouTube
Posted by Slim Apr 20 2012 07:12 GMT
- Like?